středa 10. dubna 2013

Dear, dear diary, I wanna tell my secrets......






Ano...je to tak! Chci sdělit svá tajemství. Po dlouhých úvahách jsem se odhodlala a nadělila si k narozeninám tenhle blog - virtuální diář.

Proč? Jednoduše, protože mě baví psát a existuje pár výjimečných lidí, které baví moje povedené i méně povedené výtvory číst. Je to vlastně jistej druh terapie - ne, že bych byla psychicky chorá ( i když blázni vždycky tvrdí, že oni blázni nejsou).

Nejspíš chcete vědět co sem hodlám psát? Popravdě, já sama ještě nevím. Nechám tomu volný průběh. Můžete čekat nečekané - což je pro mě zcela typické. Povídání o mém vnitřním rozpoložení, něco málo z módy, sem tam nějakou tu kosmetickou vychytávku nebo DIY článek (do it yourself). Občas se tu objeví nějaký outfitový příspěvek mojí mladší sis s nejnovější módou přímo z pražské metropole. Doufám, že jich bude hodně, protože je to velmi zajímavá a krásná mladá dáma, která mi i přes svůj velmi nabitý program přislíbila spolupráci. A možná, když budete hodní, se tu časem objevím v nějakém outfitu i já.

Blondes Diary (BD) - vítej na světě :)

Pusu K.


P.S.: BD what is wrong with me??

5 komentářů:

  1. My dear :) uz se tesim na nasi spolupraci bude to zajimave domlouvat se pres pul republiky :D ale zvladneme to snad budeme mit nevycerpatelne zasoby skvelych napadu!!

    OdpovědětVymazat
  2. S Tebou v zádech drahoušku nemam strach, že by došly nápady :D.. Mam rozepsanej článek na velmi aktuální téma, mohl by tu být příští týden. Pokud se mi povede ho přes víkend dopsat.Takže lets do it baby...očekávám v tom dalším týdnu outfitový příspěvek od naší roztomilé Eve from Prague :*

    OdpovědětVymazat
  3. Hehe, ja vsechny svoje napady a fantazii plne vycerpam v praci:D, pak uz jsem uplne vyzdimana..

    OdpovědětVymazat
  4. mas kreativni praci co vice si prat ;)

    OdpovědětVymazat