pátek 13. září 2013

Všem mým drahým






Nedávno jsem slyšela celkem zajímavou větu, která mi zůstala v hlavě a poslední dobou se mi tam povaluje. Byla to věta : " Jak důležité jsou vztahy? "
Vedlo mě to k zamyšlení..Všechny moje vztahy - rodinné, osobní, pracovní....
Za jak důležité je považuju? Bez rozmýšlení mi blesklo hlavou : Za nejdůležitější! 
Pokud se zamyslíte, nad tím, že byste o všechno přišli. O práci, o byt, o auto, o všechno oblečení (ne moje oblečení neeee), o všechnu kosmetiku (nee tu taky ne, tu potřebuju přece...)
I kdyby mi nezbylo vůbec nic, nic hmotného, a dokonce ani zdraví ne, je něco, co je pro mě nepostradatelné. A to jsou právě vztahy. Jinak řečeno lidi kolem mě.
Neumím si představit život bez nich. Kdykoliv je mi nejhůř, zvedám telefon a vytáčím jedno ze svých top čísel. Na druhé straně bezdrátu se zpravidla ozve jedna z mých sester a já se pak desítky minut "vylejvám". A ony trpělivě poslouchají. Sem tam mi něco poradí, sem tam mě rozesmějou nějakou vtipnou hláškou. Pokládám telefon a cítím se o 200 % líp. Jsou tu. Vždycky. Ve dne, v noci.
Znají všechny moje chyby. A i přesto mě bezmezně milují.
Stejně tak všichni moji přátelé. Opravdu nevím, jestli mám takové štěstí na lidi, a nebo si všechny ty úžasné lidi k sobě nějak přitahuju. Nemám desítky přátel. Mám jich pár a jsou úžasní. U všech vím, že i kdybych jim zavolala o půlnoci, budou tady pro mě. Nezištně mě kdykoliv obejmou a budou dlouhé hodiny naslouchat mojí nesmírně upovídaný puse. Řeknou mi i věci, které se obtížně přijímají a ještě obtížněji říkají.
Přemýšlím, jestli je v životě něco, co má větší smysl než právě vztahy. Myslím, že ne. Nebo pro mě zatím ne.
A proto se snažme mít vztahy co nejkrásnější a být co nejlepším přítelem nejen ostatním, ale i sami sobě.
Protože takové jaké máme vztahy, takový je náš život.

Ještě jeden vzkaz pro všechny moje blízké : Všechny vás miluju. Všechny!!! Jsem opravdu bohatý člověk. Díky vám... Měla bych vám to říkat častěji.


Be dreamer!
Pusu K.





2 komentáře: