čtvrtek 5. června 2014

Michael Kors





Kabelka- Michael Kors| Halenka - Next | Svetřík - Colours of Beneton | Džíny - Topshop | Baleríny - Mel |
MK Bedford Leather Tote je opravdu skvělá, nádherná, perfektní, úžasná zkrátka dokonalá :) . Vlastním ji už poměrně dlouho ale já si ji tak šetřím že je vlastně většinu času v papírové tašce ve skříni. Jsem hrozná vždy si říkám, že nejlíp udělám když ty věci prostě vynosím a budu je tahat všude a pak když tu věc mám opusinkuju jí a zabalím a schovám :D no a proto jste ji ještě v žádném outfitu neviděli. Není to tak úplně kabelka do školy, protože do školy pořad táhnu plášť a bačkory, objevuje se tedy na fotkách pořád  nějaká le pliage longchampka, protože to je pro mě nejvíc super tahací kabelka :)
Tentokrát jsme s přítelem vyrazili na Petřín a tak konečně, jsem ji po delší době vysvobodila ze spárů skříně. Má dvě krátká ucha tak se dá nosit v ruce a nebo na lokti, taky se dá připnout crossbody popruh na mně je teda zbytečně moc dlouhý a jestě se připíná tak že ty očka jsou na přední straně kabelky a zadní straně takže se ta kabelka jaksi rozklíží když jí dám na rameno tak se snažím ten popruh moc nevyužívat. Ale je fajn že když máte plné nebo bolavé ruce přehodíte ji prostě přes rameno :) a taky mi připadá, že v ruce vypadá elegantntněji a přes rameno více ležérně :) má hladkou ale neleštěnou kůži původně jsem chtěla saffiano leather, aby byla více odolná, ale v outletu není vždy k sehnání to co si přesně představujete a teď jsem radši, že je hladce kožená. Je opravdu příjemná, měkká a vypadá luxusně a bytelně :) Je rozdělená na přední a zadní kapsu na zip a uprostřed je větší prostor na magnet, kde jsou kapsičky na mobil a drobnosti.  Podšívka je krásná s MK monogramem :) Myslím, že se hodí na mnoho příležitostí. Jak do divadla tak do práce nebo školy :)
PS: Konečně letos končíme ve škole tak brzy jako na jiných VŠ po poslední zkoušce na měsíc zemřu a pak snad budu častěji blogovat a dokopu i ségru :)
A taky budu nosit více kabelky zabalené schované ve skříni :)
post signature

1 komentář:

  1. Kabelka je boží, zrovna po nějaký pokukuju. Taky bych ráda Korse :-). Chvilku to potrvá, protože na mateřsky si člověk nemůže moc vyskakovat. Jen co přestane být aktuální zn. Pampers, tak bude i Kors :-). Jsem ráda že jsem na vás narazila. Vždycky něco zajímavého objevím. Třeba zrovna jak ta tvá krasavice vypadá v reálu. Hezký den Cikupka

    OdpovědětVymazat