úterý 17. června 2014

POP - UP SHOP NEON v Toni&Guy Salon Prague



Včera jsme se s kamarádkou vydaly do kadeřnictví Toni&Guy nenechávám se tam sice stříhat mám svoji drahnou dvorní kadeřnici se kterou se znám spoustu let, ale možná, když, někdy... ? Každopádně tentokát jsme vyrazily na lov náramků Le Petit Délice :). 
Vyrábí je česká šperkařka, stylistka a módní redaktorka Lenka Poláčková. Na tenké šňůrky jsou navlečeny drobné komponenty například srdíčka, hvězdičky, ptáčci, růžičky a podobně.Jsou super romantické,něžné,roztomilé a absolutně trendy! Jsou také postříbřené nebo pozlacené což je super a nemusíte si náramek sundavat při každém mytí rukou. Proto jsem takový náramek chtěla, kupovala jsem dřív náramky za pár kaček ale hned se ošoupaly a zničily. Tento doufám budu mít celé léto a hlavně u moře!!! Tyto náramky by se měly vrstvit ale mě se poslední dobou moc líbí droboučké šperky jen tak samostatně. Už se těším až bude krásně svítit na opálené pokožce v bílém písku a v azurové mořské vodě :)

Mimo to se akce účastnily botky TOMS, které jsem si chtěla už dlouho vyzkoušet. Nejen,že jsou néééjvíc pohodlné ale jak už jistě víte firma propojila business a charitativní pomoc s názvem ONE for ONE : za každý prodaný pár bot se druhý pár předá dítěti žijícímu v oblastech extrémní chudoby.Cílem je rozšířit přístup ke vzdělání, boty jsou luxusem a většina obyvatel těchto oblastí si je nemůže dovolit. Bez bot je dětem upřena možnost docházet do školy, buď do ní fyzicky nemůžou odjít a nebo je bez bot nepustí do školní budovy. Každý by si tedy alespoň jeden pár mohl pořídit co myslíte?? :) Mě je č.36 bohužel velký tak musím zkusit dětskou velikost :D




post signature

2 komentáře:

  1. Holky, jste naprosto nádherný!!! Náramky jsou roztomiloučký, sakriš, taky jste mi měly jeden koupit. Já se do Phy nedostanu a v Olmiku jistojistě neseženu.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, vám to ale sluší na těch fotkách ! :) Náramky vypadají moc pěkně.

    OdpovědětVymazat