středa 19. června 2013

Busy day

Jsou dny, kdy mám opravdu hodně napilno. Musím třeba velmi brzy vstávat a i když hlásí vysoké teploty tak kolem šesté ráno opravdu zas tak vysoké nejsou :) Musím pak být ve škole kde, se teplota pohybuje celý rok tak nějak lehce nad 19°C ačkoliv venku je 100°C. Ale zároveň musím běhat po městě a v ulicích velkoměsta se drží teplo jako pára pod hrncem. Večer mě pak ještě čeká jóga a ja už den předem koumám co bude asi tak nejlepší si obléci.
Tentokrát zvítězil sportovně elegantní směr. Ve městě nosím raději lehce elegantní kousky ale ty sportovní jsou zase mnohem pohodlnější co si budeme namlouvat :)
Kalhoty jsou z HM nadchla mě minulý rok jejich lehounce mint barva ale musím říci, že mě trochu zklamalo jak se vytáhly. Zase jsou o to pohodlnější. Botky ty jsem ukradla mamině :) jsou měkké a tvarují nožní klenbu což je pro mou nožku plácačku super.

V neposlední řadě je třeba mít na takový to den co největší obr, ultra mega kabelku  :D což tato od longchamp zaručeně je! Je to taková Hermionina kabelka kam se vleze naprosto vše. A každý kdo se mnou někam jde využívá jejího prostoru nejvíce můj přítel.. jóóó naložte mi všichni  I´m ready

3 komentáře:

  1. clanek napsany na telo tomuhle fuu obrazku, kterymu jsem se smala uz na fb - proste nej! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Sako tohoto stylu schanim uz dlouho. Paradni.
    Jinak se divim,ze je ve skole v Cechach klimatizace. To bych necekala. Ja ty teploty resim zimni oli mikinou,kterou mam s sebou. Jinak bych ve skole umrzla. Oliva

    OdpovědětVymazat