úterý 26. listopadu 2013

Momentálně ujíždím na :



Zdá se, že zima dorazila. Včera jsem přezula gumy na zimní a dnes přes noc nasněžilo 10 cm sněhu.  Tomu se říká štěstí. Nebo možná víc štěstí než rozumu. "Nááádhera," vydechla jsem s úsměvem, když jsem ráno vyšla z domu....

Po minulém vážném případu jednoho šílenství si trošku odlehčíme a budeme se věnovat něčemu tak (po)vrchnímu, jako je móda, make up atd. Rozumějte - ta závorka - móda dle mého názoru vůbec není povrchní. Je prostě vrchní .:) ... Na vrchu. První, co z člověka vidíte. To, co má člověk na sobě (pokud to teda není pracovní uniforma, ve které já bohužel trávím většinu týdne), vám o člověku mnoho napoví.
Aneb, jak říká Anna Wintour - If you cannot be better than your competition, just dress better. 
Taky máte v určitém období svoje favority?
Čím jsem starší (to zní jako by mi táhlo na šedesát), tím víc mi záleží na pohodlnosti outfitu a kvalitě materiálu.
Přituhuje a mně je prostě zima, takže se snažím zahřát ze všech stran. A co mě v těhle chladných dnech provází?

Miluju teplý tlustý měkký svetry. Nedávno jsem jeden objevila v Reserved. Hned, když jsem ho viděla, vzpomněla jsem si na mámu. Jako bych ji slyšela - Ten si kup! Hrubej svetr, ten můžeš nosit roky. Nikdy nevyjde z módy.
Hrubej - je název, kterej máma používá pro tyhle pletený vzory. Ne, že by byl z kousavý vlny. To bych zešílela. Kousavý veci nesnáším.
Koupila jsem a zamilovala se. Úžasný na takových svetrech je, že ať si ho vezmete přes cokoliv, vypadáte dobře.






Dalším favoritem zimní sezony jsou kotníčkový botky. Taktéž Reserved. (Už mě tam nepouštějte!)
Nad jejich koupí jsem přemýšlela asi 14 dní, koupila a zamilovala se. Už dva měsíce jsem je nesundala. 
Taktéž univerzální - hodí se ke všemu.





Longchampku jsme si ukazovali už tady.
A další z mých zimních lásek je Fall make up. Výrazné rtěnky, dokonalá pleť, minimální líčení očí. Případně jen s černou linkou. Dokonalost sama. Univerzální použití.


Poslední věcí, která mi zvedá náladu každé ráno, je kafe se sojovým mlíkem v termohrnku, které mi dělá společnost v autě cestou do práce.
Čím se zahříváte a čím si zlepšujete náladu vy? Dejte mi vědět v komentech. :)



post signature

3 komentáře:

  1. .. krbikem, ktery letos bohuzel chybi, tatenama na gauci omotanyma kolem meho tela, hektolitry caje, spicy indian food, horkym karamelovym mlekem se skorici, horkym gulasem nebo zelnici, ovci dekou od mamy, flanelovym pyzamem a vlnenyma ponozkama =D a samozrejme mikinami s chlupem dovnitr, svetry s chlupem dovnitr i ven a tlustymi kulichy.
    Let´s come, winter...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak samozřejmě, teplý fusky jsem zapomněla zmínit. Hektolitry čaje vařim v práci i doma...a tlustej kulich si plánuju zakoupit nějakej novej fešnej. Okukovala jsem v Reserved posledně a měli fakt pěkný. Jinak značka máma je stejně nejlepší (viz hrubej svetr nebo ovčí deka :D )

      Vymazat
    2. ... zn. MAMA presne tak (aneb co takhle nejakou zalozit? nebo uz je?=)

      Vymazat