úterý 3. prosince 2013

Adventní věnec č. 2

Má drahá sestra zapomněla zmínit, že jsem jí vždy s výrobou adventních věnců pomáhala. Když si sbalila svých pět švestek a přesunula se o dům dál (přes celou republiku) ke svému manžílkovi ;), přešla úloha výroby veškeré vánoční flóry na mne. :D A tak jdu také se svou troškou do mlýna!

V našem dříve společném domku máme vše tradiční, a když jsme byly malé, s radostí jsme náš domov přezdívaly Weasleyovic house :D (kdo četl Harryho Pottera, bude vědět). Proto se naše vánoční výzdoba každoročně oblékne do červené a zlaté. Na stromek dáváme dřevěné ozdoby a také ty ze slámy. Letos jsem v IKEA zahlédla látkové ozdůbky s tartanovým vzorem = přesně pro nás!

Adventní věnec je laděný v podobném duchu. Jak už řekla Clarrie, věnec vyrábíme přes 15 let a já stále chodím oškubat stejný strom, takže je naprosto jasné, že už je dost opelichaný a asi o 3 metry výš. Není skoro možné najít na něm ucházející větvičky. Proto jsem  ještě zakomponovala větvičky jiného druhu (nepíchací). Nejsou ale tak tmavě zbarvené, což je škoda, příští rok musím vyhlásit hon na nový tis a pasovat ho na náš dvorní adventní strom. :D

Tady je výsledek. Letos jsem ho udělala trochu jinak, 4 svíce na jednu stranu. Dělám věnec ještě svému příteli domů v béžových barvách, pokud budete chtít, můžu sem nebo na fb vložit foto, abyste měli více barevné inspirace.




Ať je váš domov provoněný perníčkem, vanilkou a skořicí!!! 
Happy December! 
XOXO E!

2 komentáře:

  1. Evi, máš ten věnec uplně nádhernej! Musim Tě pochválit zlato moje :* A ano, u nás doma už to perníčkem voní, protože tvoje milovaná sestra už na druhém konci světa perníček napekla :D a samozřejmě Ti s sebou nějakej přiveze do Práglu :)

    OdpovědětVymazat
  2. A ja uz perniky delala vcera. Jsou tvrdy jak beton, ale jinak dobry - Liziny pernikovy susenky. Snad se do Vanoc rozlezej!:D

    OdpovědětVymazat