středa 11. prosince 2013

DIY - Vánoční věnec na dveře

Vánoce se kvapem blíží a já letos nějak nestíhám. Dnes v práci jsem otočením listu v objednací knize zjistila, že už mám jenom tejden (vykulený oči navrch hlavy)... Sakra, proč nemá den 36 hodin??? Ještě nemám ani jeden dárek.... v prosinci! To se mi snad ještě nestalo, mívám všechny už koncem listopadu. Už mám vymyšlený, co by komu udělalo radost, ale sehnat nebo vyrobit jsem to ještě nestihla. A nemám napečeno! Stihla jsme zatim jen perníky (už je mám naštěstí i ozdobený). A dneska jsem umotala těsto na rohlíčky - odpočívá s nožkama nahoře v lednici.
 Nicméně nazdobenej byt už mám ukázkově a abyste mohli zdobit vlastníma ručkama i vy , ukážeme si další tutorial. Tentokrát na věnec na dveře. Dřív jsem vyráběla i na dveře věnce omotávané jehličím, ale když zavíráte a otevíáte dveře několikrát denně a věnec postupně usychá, je z toho tolik bordelu, kterej se vám roznese po bytě, že musíte denně zametat. A já jsem žena praktická (jinak řečeno lenivá), a pokud si můžu něco usnadnit, udělám téměř cokoliv.
Vůbec si myslim, že většina vynálezů velkejch věcí a strojů vzikla tak, že si jednoduše chtěl nějakej chytrej lenivec usnadnit práci.
Doporučuju zvolit barvy jaké máte na adventním věnci. Já tedy zvolila  fialovou, bílou a stříbrnou. Líbí se mi, když se opakuje styl na celé vánoční výzdobě (a je hezký ladit k barvě obýváku - ano já mám fialovo šedý).
Co budeme potřebovat :
Jakýkoliv věnec - záleží na vkusu - já zvolila proutěný bílý
Tavnou pistoli
Ozdoby - cokoliv se vám líbí

 Nejdřív si zkusmo poskládáme věci na věnec a trošku si s nimi pohrajeme:
Druhá varianta:
 A výsledek: 
Na zadní stranu věnce přivážeme drátek nebo vlasec a věnec pověsíme na vchodové dveře.
 Bonus na závěr: po Vánocích šupnete věnec do skříně a příští rok poslouží znovu. Já jsem tenhle měla už loni, jen jinak nazdobenej. Letos jsem to z něj oškubala a nazdobila jinak.
Která varianta věnce se vám líbí nejvíc? A jak jste na tom s přípravami Vánoc?
post signature

2 komentáře:

  1. Vence vsechny jsou nejkrasnejsi. Pracicky pletavy (jak by rekl Pavel) jsou sikovny! A ten napad s proutenym na dvere bezvadnej!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný věnec na dveře. Já jsem si tedy podle vás vyzkoušela takový také vyrobit a dle mého se mi to podařilo docela obstojně :-) Jen jsem tedy řešila problém, že nikdo u nás doma neumí normálně zavírat dveře, což je hrozný a tak se musela sehnat věc jako je dveřní zarážka , protože nám věnec furt padal .

    OdpovědětVymazat