sobota 25. ledna 2014

Jak budu nosit svoje nový "kozy"

O tom, že mám nový kozačky, jsem si řekli už tady. Dnes si uděláme takovou malou exkurzi do mého šatníku a povíme si, jak nejlíp kozačky v tomto stylu kombinovat.
Mám ráda oblečení tón v tónu a v mém šatníku poslední dobou převládají barvy jako béžová, šedá, modrá, zlatá, bílá a černá. Paradoxně se téměř vytratila růžová, kterou jsem byla tolik let proslulá. Už mě nebavila, že bych konečně byla velká holka? 
Doplňky volím zlaté, i když ty stříbrné čekají trpělivě v šuplíku, protože jejich čas zase přijde.
  • Tmavé džíny a oversized svetr:
to je klasika. Takhle se obleču vždy, když se mi nechce nic složitého vymýšlet. 
Doplněno tartanovou šálou z HM a mou milovanou Longchampkou.



Tohle je druhá varianta klasiky - svetr s glitrem a světlé džíny:

  • Džínová košile + krajková sukně:
Moje velice oblíbená kombinace z loňského léta díky kozačkám ožije i v zimě.


  • Propínací svetr a výrazná sukně:
Tričko New Icons (must have snad každé fashion bloggerky) z kolekce HM zastrkané do červené vypasované sukně je další kombinací, kterou jsem nosila v létě. V zimě přihodíme svetr, kozačky a tartanovou šálu.


Když se podíváte na jednotlivé kousky (je to opravdu jen zlomek mého šatníku), můžete si všimnout, že všechny tyto věci se dají kombinovat dohromady. A to je přesně ono. Cíleně nakupuju věci, které budou kombinovatelné a můžu si pak pohrát s jednotlivými kusy a vytvářet stále nové outfity.
Který outfit se vám líbí nejvíc?? 
Mým favoritem je krajková sukně, ale nejčastěji mě potkáte v outfitu číslo jedna.
post signature

5 komentářů:

  1. super zladene!

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  2. Super! Ty sukňové kombinace mě přímo nadchly! Hlavně krajka a džínovina. Hmm, krásná inspirace!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Džínová košile s krajkovou sukní je opravdu trefa do černého, je to super i s krajkovýma šortkama, který mělo loni v kolekci např. HM. Já ale kraťásky preferuju džínový, a ty mam dokonce dvoje, tak jsem si je nepořídila. Jo a teď jsem v lednových výprodejích sehnala naprosto luxusní krajkový šaty v hodně podobnym stylu jako je tahle sukně, a plánuju si k nim pořídit krátkou džínovou bundičku na léto. To bude taky pecka :)

      Vymazat
  3. ještě by to chtělo nějaké šperkové doplňky, třeba nějaké pěkné stříbrné náušnice:-)

    OdpovědětVymazat