neděle 5. ledna 2014

Díky za každý nový rok

zdroj
Nový rok je tady.

 Vždycky na Nový rok mám pocit, že začínám s čistým štítem... a všechno je možné. Všechno, co se stalo v roce minulém, je nenávratně pryč. Ať už byl dobrý, nebo špatný, posunul nás někam dál. Život je vývoj. Děje se nepozorovaně a každodenně, a proto ho moc nevnímáme. Vývoj a posun si uvědomíme právě ve chvíli, kdy se ohlédneme zpět. Pak vidíme, kde jsme byli loni a kde stojíme dnes.
Jaký tedy byl ten minulý rok?
Můj rok 2013 byl zmatenej. Nechci soudit sebe ani ten rok (slíbila jsem si to přece). Měl svůj smysl, protože mě posunul - někam. 

Cestovala jsem - lyžovačka s úžasnou bandou v Kitzbuehelu v zimě, prázdniny v Římě na jaře, víkend v Budapešti v létě a toulání s krosnou po Thajsku na podzim.

Vzdělávala jsem se - několik úžasných školících akcí s nejlepším kamarádem a skupinou báječných kolegů (Hotel Horal ve Velkých Karlovicích a Rožnovské dny v Hotelu Eroplán..)
 Našla jsem naprosto výjmečného učitele angličtiny.

Psala jsem - veřejně, 36 článků od dubna.

Plavala jsem - 1 km každé pondělí, zlepšila jsem kraula, i když ho pořád těžce udejchávám.  :)

Cvičila jsem jógu - v dubnu jsem poprvé v životě udělala svou kapalasanu a v létě jsem měla svůj první zástup za naši instruktorku jogy. Kdybyste mi řekli loni v lednu, že se zvládnu postavit na její místo a klidným hlasem provádět ostatní celou hodinou, nevěřila bych vám.

Modlila jsem se - po dlouhé době pravidelně.

Zůstala jsem - i když jsem stokrát chtěla odejít.

Tohle jsou věci, které vidím, když se ohlídnu zpět.
 Původně jsem dnes otevřela svůj notebook, abych napsala článek o nových kozačkách a nákupech v lednových slevách. V úvodu mělo stát, že nový rok začíná lednem a leden znamená výprodeje... a pak, když se moje prsty rozhodly jinak a já jsem začala psát tenhle článek, chtěla jsem napsat něco v tom smyslu, že rok 2013 pro mě byl docela špatnej a já doufám, že ten novej bude lepší. Jenže, spletla jsem se! Dokud jsem nenapsala, co všechno se stalo, neviděla jsem to. 

 Rok 2013 byl vážně dobrej. Protože jsem něco nového viděla, zažila a naučila se. I když mi ne vždy bylo lehko, i to mě něco naučilo. Díky za každou zkušenost, díky za každý nový rok... Díky za každé nové ráno. 
Přeju vám všem, ať vám rok 2014 přinese nové zážitky, zkušenosti, nové lidi a nová místa. Ať už budou jakékoliv, vždycky vás to někam posune. Vždycky to má smysl.

zdroj
Jaký byl váš rok 2013? A kam vás posunul?

post signature

Žádné komentáře:

Okomentovat