středa 8. května 2013

Buďte Icona, buďte svá!



Dnešní článek měl být DIY - ( do it yourself = udělej si sám). A nebude. Hodila by se sebereflexe, opět se potřebuju vypsat, ale to si nechám na příští týden až se mi utřídí myšlenky a poskládají se do vět.
Dneska se s váma podělím o věci, které mě tenhle týden potěšily.
První z nich je opožděný dárek k narozeninám od mé nejlepší kamarádky (co jsem se přestěhovala) a sousedky zároveň.
Mám ráda amulety. Mám ráda předměty, které se k něčemu vážou. A mám ráda věci, které vám mají něco připomínat a můžete je mít stále při sobě.
A přesně takový dárek jsem dostala. Přívěšek ve tvaru srdce z chirurgické oceli s fotkou z mojí svatby. Od té chvíle co jej mám doplňuje každý můj outfit a musím říct, že velmi zdařile.




A o co se s váma chci podělit dál jsou (další) new in. Dnes jsem využila volna a vyrazila na nákupy. A byla jsem velmi úspěšná. Mám radost. Z kolekce New Icons od HM už mám, tričko - must have snad každé bloggerky. A dneska jsem ho ještě doplnila krajkovou sukní, která mi ležela v hlavě už několik týdnů. Od té chvíle co jsem ji viděla v kampani HM. Navíc dohromady s tričkem a křivákem :) Je úžasná, nemyslíte?


A posledním kouskem je další křivák do sbírky. Jeden už mám. Koupila mi ho Evi v Praze v Mangu - mohli jste ho na ní vidět zde - máme stejný. Nedám na něj dopustit - nosím ho denně. Takže, když jsem viděla tenhle navíc ve slevě ( minus 899.- ), nemohla jsem si pomoct.
Už visí v mém šatníku :)


Nebojte se, zmíněného DIY článku se dočkáte. A další sebereflexe na sebe taky nenechá dlouho čekat.
Co udělalo v poslední době radost vám??

Be Dreamer!
Pusu K.

5 komentářů: