středa 1. května 2013

Perfektní džíny - perfektní rozhodnutí :)



V životě jsou věci, které neovlivníte - do jaké rodiny se narodíte, jakou barvu očí budete mít nebo jaká povaha (duše) vám bude dána. Jsou to věci, které musíte přijmout a naučit se s nimi žít.
Pak jsou ale věci, které jsou věcí vaší volby. A to je právě ta potíž. Možnost volby!
Znáte to. Přijdete do obchodu kam právě dorazila nová kolekce. Jedny džíny vám padnou do oka na první pohled. Sedí vám jako ulité a máte v nich sakra sexy zadek.
A přesně v tu chvíli nastává problém. Rozhodnutí...Chci ty kalhoty? Potřebuju je? Nevím!?! Proč si máte kupovat další kalhoty, když doma nějaké máte a nahá chodit nebudete? Odejdete domů s tím, že si to musíte rozmyslet.

Uběhne několik dní a vám stále straší v mysli perfektní džíny. Když si ráno oblékáte své oblíbené tričko, povzdechnete si - ty džíny by k němu vypadaly vážně dobře. No asi bych si je měla pořídit, pomyslíte si. Za pár dní se chystáte na večírek a řešíte co na sebe. Ano! Vezmete si ten rafinovaný top, ve kterém máte tak krásná ramena. Jenže, co k němu? V tu chvíli vám dojde, že perfektní džíny měly dávno viset ve vašem šatníku. Uháníte do obchodu jako splašená koza s vidinou sebe na večírku v perfektních džínách. Jenže ouha!!! Vaše velikost ze stojanu záhadně zmizela. Mají už pouze velikosti na slony.
Odcházíte domu s mizernou náladou a cestou potkáte usměvavou brunetku jak si drze vykračuje ve vašich perfektních džínách. " Ty mrcho!!!! " zuříte. A nejradši by jste z ní ty kalhoty servala.
Jenže ona mrcha nemůže za to, že se neumíte rozhodnout co vlastně chcete. Chtěla jste džíny a mohla jste je mít. Teď už je mít nemůžete. Má je bruneta! Byla prostě rychlejší než vy.
Věděla jste, že je chcete. Ale bála jste se, že někde na světě existují ještě dokonalejší džíny, a když si koupíte tyhle, je téměř zaručené, že za týden někde objevíte lepší a budete si škubat vlasy z hlavy.
Popravdě, nemůže mít všechny džíny světa. Na to nemáte dost velkou skříň ani peněženku. A to je dobré si uvědomit.

Když vám něco úžasného leží přímo před nosem, nečekejte, že někde dál nejdete něco lepšího. Protože by se mohlo stát, že přijde rozhodná bruneta a vyfoukne vám ty nejlepší džíny, které jste v životě potkala.
U situací, které můžete ovlivnit je totiž nejdůležitější to, jak se k nim postavíte....já se jdu postavit do fronty na kasu a na brunetku cestou preventivně vypláznu jazyk.

Be Dreamer!
Pusu K.


7 komentářů:

  1. Já to mám tak, že odejdu domů vždy s prázdnou, pak celou noc přemýšlím, že bych ten kousek oblečení OPRAVDU MOC CHTĚLA a další den už si ho uháním koupit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to někdy trvá i týden, a někdy opravdu tak dlouho, že už tu věc prostě nemají a pak se vztekám. A někdy si to rozmyslím úplně a pak se raduju, že jsem ušetřila :D

      Vymazat
  2. No Ty presne mluvis o mojich bilych nekoupenych keatasech.
    Byly jsme se Stepkou v TJ Max. Ja jsem mela za to,ze jsem jen doprovod. Nakonec jsem odesla s bluzkou a kotnikovyma botama. Ty bile kratasy,co tak padly jsem tam po hodine premysleni nechala. Ja trubka. $15 Bylo mi tech penez lito. To vis,ze uz je ted mrchy nosi po Bostnu...jen ja ne...

    OdpovědětVymazat