úterý 21. května 2013

Vyšeptaná rtěnka a moje mánie



Kromě jiných obsesí, o kterých se zde jistě průběžně dočtete, jsem rtěnkový maniak. Trpím nutkavou potřebou kupovat rtěnky po kilech, kdykoliv se objeví v mém zorném poli. Kupuju je s přesvědčením, že každá okouzlující dáma přece potřebuje mít na rtech rtěnku a pak je nenosim, protože si s namalovanými rty připadám trochu divně. V každé mojí kabelce najdete minimálně pět šest rtěnek a ještě dva tři lesky na rty navrch. (a že mám hodně kabelek)
Dokonce vlastním několik rtěnek, které jsou uplně nové, nikdy jsem je nepoužila a ani nehodlám. Nelíbí se mi odstín a vůbec netuším proč jsem je koupila - typické příznaky mánie : myšlení a psychomotorika bývají urychleny, často dochází k impulzivním rozhodnutím, jenž mohou mít závažné následky. U mě naštěstí pouze v podobě další nepotřebné rtěnky.
Proč vám to ale povídám? V poslední době mam svou mánii zcela pod kontrolou, a nejen že rtěnky nekupuju, ale poctivě se natírám těma, které vlastním (abych je konečně vyplácala a mohla kupovat další:D). 
Naneštěstí jsem minulý pátek zavítala do drogerie nakoupit něco do domácnosti. Ne, nepouštějte mě tam, vždycky to špatně dopadne. Do zorného pole mi padl stojan s Maybelline Color Whispers....Uaaaaa..moje srdce zaplesalo, tepová frekvence se zvýšila, zornice se rozšířily a moje mánie mě zcela pohltila. 
Navíc po blogomasáži a chvalozpěvech na ně jsem prostě nemohla odolat. Mnoho bolggerek psalo, že odstíny se třpitkami jsou nanic ( dle mého názoru lehce "kurevské") , a že některé se usazujou v rýhách rtů. Pečlivě jsem vybrala dva odstíny, které nemají ani jedno. A tady jsou :



Moc recenzí na kosmetiku u nás asi nenajdete. Jsme totíž s Evi obě již léta věrné jedné značce, od které vlastníme snad uplně všechno. Od péče o pleť přes make up až po laky na nehty, a kdybychom vám pořád podsouvaly její výrobky a pěly ódy o tom jak je milujeme brzo nás nejspíš ukamenujete. I když určitě se tady něco málo objeví. (kameny prosím neházejte, je to nebezpečné, pokud bude třeba, napište si o adresu kam nám je můžete zaslat balíkem)
A teď už zmíněná recenze:

Maybelline Color Whisper odstíny 120 a 220


Obě dvě naprosto úžasné. Rtěnka, která rtěnka vlastně není - pro mě ideální! Přirovnala bych jí spíše k lehkému balzámu. Složení (jojobový olej a bambucké máslo) napovídá, že bude hydratační. To ale bohužel moc není. Takže před nanesením ještě přelíznu rty balzámem, což stejně dělám skoro před každou rtěnkou Barva je spíš průzračná, jen lehce rty natónuje. Dlouho nevydrží, jakoby se vpije, ale nádech zůstane - elegantní. Přesně to jsem si představila pod jejím názvem (Whisper = šeptat). Máma občas používá výraz, že je něco "vyšeptaný" - rozuměj světlý, vyšisovaný, pastelový nebo voda s bublinama už bez bublin. Maybelline Color Whisper je taková vyšeptaná velmi příjemná balzámová rtěnka, kterou budu opravdu ráda používat. Moje rty vám budou odteď našeptávat s vyšeptanou rtěnkou :D

Be Dreamer!
Pusu K.






Názorná ukázka jak krásně vyšeptaný rtěnky to jsou :)


5 komentářů:

  1. Ty vyseptanice useptana, mohla bys tady taky nekdy naseptat neco o tom, jak byt fit, neco o joze nebo zdravy vyzive:D), popripade priseptnout nakej sikovnej recept;) - budes univerzalni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj Eli, článek o joze na sebe nenechá dlouho čekat... mám ho v hlavě už pár týdnů :)

      Vymazat
  2. Taky se chystam na joga outfit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek a boží rtěnky!! =) taky mám doma hned 2..=D jsou skvěle hydratační a nádherně voní! Docela by se hodila nějáká fotka, jak vypadají ty odstíny na puse, co ty na to?? =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Domčo :) Fotky by se hodily, ale s mým tragickým foťákem to prostě nelze. Snad si časem pořídím něco lepšího (nejlépe zrcadlovku whhuu) a taky seženu někoho, kdo mě ochotně vyfotí. Sama to prostě nezvládám :). Zapracuju na tom :* K.

      Vymazat