středa 15. května 2013

DIY - udělej si sám - nikdo to líp neudělá :)

Obyčejná nudná košile...leží mi ve skříni už několik let. Tak pět tipuju. Měla jsem jí na sobě jen párkrát a vždycky, když jsem třídila prádelník, bylo mi líto ji vyhodit, když mi přece sedí a navíc - klasická košile nikdy nevyjde z módy, to si pamatuj - jako bych slyšela mámu.
Pak se ovšem začaly nosit košile se zdobenými límečky. A já, diva rukodělná, než abych si nějakou koupila a ještě tim zabrala další místo v už tak dost přeplněné skříni radši vytunim nějakou, kterou už doma mam. Ušetřím peníze i místo.
Co potřebujete?..Košili, jehlu, nit, aspoň jednu pravou ruku (majitelky dvou levých nechť si půjčí ruku od kamarádky) a něco co na ni našijete. Korálky, kamínky, flitry..cokoliv co vás napadne. Já jsem původně chtěla studs..jenže, byli jste poslední dobou v galantérce? Asi se tam trochu zastavil čas - tak někde v časném postkomunismu. Když jsem po prodavačce žádala spiky nebo studs (ostny a cvoky teda) a navíc ve zlaté barvě, koukala na mě jako kdybych požila. Mávla jsem tedy rukou a vydala se na vlastní pěst mezi tu změť zipů a knoflíku hledat cokoliv použitelného. A našla jsem! Řetízky, které se šijou na plesové a taneční šaty. Ve zlaté barvě ideální. Ostny a kamínky to sice nejsou, ale lepší než drátem do oka.
Jak dopadl výsledek posuďte sami.


Omlouvám se za kvalitu fotek, příště se polepšim. 
Be Dreamer! 
Pusu K.



Jdeme na to.....tuning party začíná


Speciální pracovník pro kontrolu kvality výroby v naší fabrice :)


Nejdřív jsem našila jednu řadu, ale přišlo mi to málo.


Tři řady vypadají líp. Jen pořád neni to dost - né neni to dost



Přidáme korálky do rohů límečku a Voila - moje veledílo

7 komentářů:

  1. to je moc hezky napad
    Jako clanek ve Vlaste nebo tak neco
    Vysledek vypada super.
    Oliva

    OdpovědětVymazat
  2. Vypada to kraasne chci zkusit sehnat nejakou levnou bilou kosili, nebo dzisku a posit ji perlickama ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No výborně!! Samozřejmě to budeš dokumentovat - další DIY článek je na tobě. I když já už teď mam v hlavě dva další. Akorát k tomu potřebuju šicí stroj, kterej má Ela v Parze. Musíte mi ho dovézt. Nutně ho potřebuji :D

      Vymazat
    2. Ja Ti dam dovezt! Koukej najechat i s materialem a specialnim pracovnikem! Stroj jsem dostala od Heliho ke svatbe, tak sit se bude u nas:D. Nebo ma Heli v Sipbachzellu 14 dalsich;)))).

      Vymazat
    3. Dzisku mam (HM), kosili bilou taky (HM), ale dlouhou s paskem. Nebo urcite nekde nejaka bude. Popr., jak jsi psala, sezenes za par penez!

      Vymazat
  3. Owin, co delas s vecma, ktere nejsou in?
    Soustavne to davas na cerveny kriz nebo to davas dozadu do skrine a cekas, az se to za par let vrati?

    OdpovědětVymazat