pátek 24. května 2013

Thai trip



Chystáme se s drahým na trochu netradiční dovolenou. Hodláme cestovat nalehko jen s batohem (menší krosnou) na zádech a s několika dolary v kapse - ANO, můj lodní kufr a všechny moje lodičky zůstávají doma. Sbalit se bude oříšek. Obvykle, když někam cestuju vypadám , že s sebou vezu půlku domácnosti včetně vany. 16 dní se budeme toulat po chrámech a plážích Thajska. Možná se zatouláme i někam do džungle ( doufám, že mně tam při první příležitosti něco nekósne).  Tahle moje vysněná dovolená nás sice čeká až na podzim, ale já se vyžívám v plánování čehokoli a vyloženě si to užívám. Takže plánuju ( a nakupuju :D ) už teď. A protože jak už název napovídá - tohle je virtuální blog diář, budou se zde postupně objevovat plánovací Thai posty. Do detailu si naplánuju všechno co se naplánovat dá, a to co se naplánovat nedá si nakonec naplánuju taky :D Myslím, že vůbec potřebuju žít tím, že něco plánuju a těším se. A když se daná věc odehraje, je už vlastně jedno jak dopadne, protože já začínám plánovat nanovo. Pokud chcete něco zorganizovat nebo naplánovat, obraťe se na mě. Nejen, že vám to všechno nalinkuju, ale ještě osobně a přísně dohlídnu na to, abyste daný plán opravdu plnili.
Na druhou stranu, v určitých věcech jsem velmi chaotická osoba. Například mi dělá velký problém včas platit účty za telefon, chodit včas na schůzky, objednat se na přezutí pneumatik ( přezouvala jsem asi před týdnem což je cca měsíc po termínu ), pamatovat si co jsem komu slíbila a opravdu to včas udělat, myslet na termín zaplacení svozu odpadu a neprošvihnout ho. Musím mít na všechno dostatek času. Daná nesplněná věc mi potom týdny visí v hlavě a já si pořád říkám, že to udělám potom, protože mám přece ještě čas. A pak zjistím, že už čas neni, že už to mělo být. Včera! Pak si nadávám a slubuju si, že příště už se to nestane...a co myslíte? Jsem nenapravitelná.

Be Dreamer!
Pusu K.

1 komentář:

  1. Na cesty tohoto typy jsi vytrenovana od malicka. Kdo by to do Tebe rekl (na prvni pohled).
    Ale zvladnes to a bude se TI to libit.

    Vymenu pneumatik ma zajistit manzel. Pak by si problem nemela :-) Ja teda nevim, ale v zivote jsem si nedelala appointment na pneumatiky. Jednou jsem si nechala vymenit olej a on mi nauctoval jednou tolik, protoze me presvedcil, ze na to muzu jet 5.000 mil. Dostala jsem doma vynadano. A tak jsem rekla, ze s tim muzu rovnou prasknout a delat to nebudu a hotovo. A dela to Adam.

    Takze jsi napravitelna. Prenechej to manzelovi :-) A podle me, kdyz uz jsou lide s Tebou szity, tak vedi, ze se na schuzce v 5 vecer objevis v 5.15 a ani oni tam v 5 nedorazi.

    OdpovědětVymazat