čtvrtek 30. května 2013

Moje droga - Yoga



Nerada měním věci ve svém životě. Mám ráda svůj zaběhnutý systém a pravidelnost. Nesnáším začátky a změny, i když jsou většinou k lepšímu. Zpočátku je prostě nesnáším. Pokud mi něco nebo někdo přilne k srdci, většinou je to na několik let, v lepším případě na celý život. Můj první zaměstnavatel o mně řekl, že jsem ortodoxní - naprosto oddaná věcem, ve které věřím. A měl pravdu.
Nestěhuju se. Pokud nemusím. Stěhovala jsem se ve svém životě 3 x a každý začátek na novém místě byl šílený. Neměním přátele. Pečlivě si je vybírám a vytvářím si s nimi pevná pouta. Neměním pracovní místa a málo kdy měním svoje názory. Myslím ty důležité. Co si vezmu na sebe změním ráno asi pětkrát :D Neměním účesy ani barvu laku na nehty u nohou a zpravidla porušuju pravidla.

Moje první setkání s yogou bylo vcelku vlažné. Proběhlo asi před 10 lety, když jí podlehla moje starší sis. Občas jsem si šla zacvičit s ní. Ale jak moc nemusím nový věci, šla jsem s ní jen párkrát. Moje nedisciplinovanost a lenora mi nedovolily poznat její krásu. Yogu musíte cvičit delší dobu, než pocítíte to co dnes vnímám při každé hodině já (a vlastně už i mimo hodiny).Yoga vás totiž změní. Zevnitř. Je to cvičení nejen pro tělo, ale také pro mysl. Hlavně pro mysl - krásnější tělo beru jako vedlejší účinek. Nikdy jsem nebyla tak vyrovnaná (ze všech stran) jako teď, když cvičím pravidelně už tři roky. Nedokážu si představit, že bych v úterý nešla cvičit. Těším se na to už od rána, a i kdyby padaly trakaře...nebo byly povodně a já musela na hodinu doplout na voru, dorazím.

Jmenuju se Klára a jsem závislá! A je to ta nejkrásnější závislost jakou jsem kdy měla. Velký podíl na tom má moje úžasná instruktorka, ze které na mě při každé hodině přechází klid, vyrovnanost i radost. Moni, jsi prostě úúžasná! Yoga není jen cvičení, Yoga je životní směr. Filozofie...
Tolikrát mi to říkala moje drahá Lizí, a tolikrát jsem jí nevěřila (promiň Elo). Ale to jsem přesně já. Na všecko musím přijít sama. Můžete mi stokrát říkat jak je pro mě něco dobré, nebo naopak špatné. Neuvěřím vám. I když se budu tvářit, že jsem vás pochopila. Nevěřte mi. V hlavě si myslím svoje a dokud si danou věc neprožiju a nevyzkouším na vlastní kůži, nezmění se to.
Jsem šťastná, že mi yoga vstoupila do života..protože mi přinesla a přináší mnoho krásného - úžasné pocity a úžasné lidi....v mém případě změna na celý život.


Be Dreamer!
Pusu K.

Moje nejoblíbenější yoga video.



5 komentářů:

  1. JOGA je nejlepsi na svete!!! Ale vetsinou si na to kazdej musi prijit sam (to neni jen Tvuj pripad, takze omluvy nebyly nutne!:)

    Nejlepsi na tom je, ze kdyz cvicis dostatecne dlouhou dobu, uz se ji nikdy nezavis, i kdyz zrovna cvicit nechodis:

    vzdycky uz budes svoje telo pouzivat jinak

    budes jinak dychat

    budes vedet, jak se protahnout, kdyz bude neco bolet

    budes se umet uvolnit, odpocivat... atd. atd. atd.

    a to nejlepsi nakonec! - jakmile zase cvicit zacnes, navazes tam, kde jsi skoncil! zadne nove zacatky jako treba u behani :-) simply... THE BEST!

    OdpovědětVymazat
  2. video jsem jeste nevidela, hned jsem musela napsat... ale jdu na nej:D

    OdpovědětVymazat
  3. Hm, tak to by asi nebylo me nejoblibenejsi video, to je opravdu very high level - takovy hodne modifikovany pozdrav, kde je uplne vse a hlavne stojky na rukach, ktery jsem jeste nikoho nazivo delat nevidela;)
    jinak ale krasna synchronizace... klobouk dolu!

    OdpovědětVymazat
  4. krásný:-),zdravím eva:-)

    OdpovědětVymazat