neděle 19. května 2013

Sailor



Musím říci, že tento trend mě baví již několik let a podle mě je nesmrtelný. Je chic a sluší každému, každý najednou vypadá, že vlastní minimálně jachtu na jadranu :)
Mě tato mánie letos popadla, když jsem potvrdila mému drahému bratranci, že svěříme opět do jeho rukou naše životy a budeme s ním brázdit rozbouřené moře v okolí Elby. Již jsme měli tu čest probrázdit s ním okolí Liparských ostrovů. Dovolená tohoto typu je opravdu nezapomenutelná a kdo to ještě nevyzkoušel musím 100 % doporučit. Je to něco mezi válecí a aktivní dovolenou kdy se opravdu nenudíte. Moře pod vámi, slunce nad hlavou, vítr ve vlasech. Pozorujete delfíny, kteří hrají hru o závod s vaší plachetnici také pozorujete ostrůvky a romatické zátoky v nějaké se zastavíte zchladíte se a jede se dál večer se zakotví, zajde se na kapku vína s něčím dobrým k snědku. No není to idyla?? :) Ovšem pokud se slunce schová, vítr nabere síly, moře se snaži přivodit vám mořskou nemoc a vlny s vámi hazí ze strany na stranu je to drobet adrenalin. Ale nebojte mořský vlk v podobě kapitána je na vše připraven a posádku řídí jak v loutkovém divadle (mimochodem vy jste ta posádka) :D Ale opravdu se není čeho bát sem tam zachráníte pár životů -  nic co byste nezvládli.








Triko Zara,Svetřík náhrdelník HM, Kalhoty pásek Mohito,Botky MEL

                                          Tak co myslíte bude mi to na plachtnici slušet?
Be Delicious!
E.



11 komentářů:

  1. Ty vtipnice! Sem tam zachranite par zivotu - nic co byste nezvladli:DDD - jeee na jachtu a v okoli Elby, aaaaaa!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Super outfit Evi. Potřebuju taky sailor triko, v Olmiku jsem nesehnala jediný trochu pěkný...vrrr!

    OdpovědětVymazat
  3. Ja potrebuju nove,tohle je uz desne vytahany. Hezke maji v Camaieu uz si na nej brousim zuby :) lodickovy vystrih, 3/4 rukavky a a pekne obepinajici. Uvazuji,ze hezke bude i s cervenymi pruhy :)

    OdpovědětVymazat
  4. :)zachranu zivotu ve stylovem outfitu uz mas za sebou!! ne, ze ne:)

    OdpovědětVymazat
  5. a koukam, ze jsem diky tobe nasel svuj davno zapomenutej blog... ze bych ho ozivil a podelil se o zazitky ze studia na statnice?:) haha, to by byl ale jeste stale prazdnej:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťo, našla jsem tvuj blog...a četla. Je to úžasný! Musíš psát dál, o čemkoliv, o jachtě, o cestách. Z tvých vět jsem měla pocit, jako bych i já cítila oceán a viděla ty špinavý děti. Nečetla jsem všechno, ale přečtu. Nevim, jak to, že jsem nevěděla, že existuje. Ještě, že si to můžu přečíst teď zpětně.....píšeš vážně dobře! :)

      Vymazat
  6. Oziv,oziv ;-) rady si pocteme ;-)

    OdpovědětVymazat