sobota 5. října 2013

Na houby? Když už tak stylově!

Máte pocit, že je všechno na houby? Já mám poslední dobou krušnější životní období. A tak jsem s nejlepším kamarádem na ty houby vyrazila. Sice jsme opravdu našli skoro houby, ale k něčemu to přece bylo. Pročistili jsme si hlavu od městského nepořádku, nadýchali se čerstvého vzduchu a trochu jsme i vymrzli.



Wellingtonské holiny, kahoty Reserved, sáčko HM, šála Kik, Hodinky Liu Jo, pes - Čivava





 U teplého krbu s horkým čajem a trochou alkoholu v něm se naše srdce trošku zahřálo a všechny chmury se zdály menší a menší, až byly nakonec uplně nejmenší utopené na dně toho hrnku. 





Outfitový článek je to trochu nepodařený. Pod bundičkou jsem měla úžasnou kostkovanou košili z posledního fashion haulu z Reserved, do které jsme se při focení zapomněla vyslíct. Hlavně v tý zimě, komu by se chtělo svlíkat, žejo? Fotky jsou focený mobilem, protože jsem opět zapomněla vzít foťák. Bloggerka na baterky :) Ale čaj vařim dobrej a ještě se mi povedlo naštípat koš třísek. Takže až tak marná nejsem.
Moje články nějakou dobu nejspíš nebudou tak pozitivní. Doufám, že mi to odpustíte...na druhou stranu jich možná bude víc. Jednak proto, že příští pátek budu sedět v letadle Praha - Helsinki - Hongong - Bankok, 16 dní se budu toulat po zákoutích Thajska a připravuju pro vás náhled do svojí cestovatelský duše - v podobě (doufám) každodenního příspěvku o tom kde se nacházím, co dělám a jak se cítím. Ale hlavně proto, že v dobách krušných cítím větší potřebu psát.


Be Dreamer!
XOXO K.

1 komentář:

  1. Napis mi o svojich chmurech inbox. Life sucks :-) Ale neboj, bude lepe. Vzpomen si na Lucku Bilou a na jeji prislovi o zivotu, ktery je jako zebra. Ted jsi v cernem pruhu, ale po cernem jednou prijde bily. Oliva

    OdpovědětVymazat